Odpowiedzi

2009-12-14T18:21:51+01:00
Na wakacje pojechałam do babci . gdziekolwiek nie poszłam szadł ze mna moj pies. razem z bratem gdzie niegdzie chodizłam . przechodzac tamtedy zaden lis nie wyskoczył na droge.widzielismy p2 psy i kiedykolwiek zaden z nich nie wbył taki zły .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:41:02+01:00
Wakacje w kurorcie w Łebie są niesamowite. Ludzie, którzy tam przyjeżdżają skądkolwiek są zachwyceni. Gdziekolwiek nie spojrzą widzą ciekawe miejsca. Każdy wczasowicz kiedykolwiek zobaczy piękne lazurowe niebo nad plażą nie może oprzeć się, by iść tamtędy na spacer. Przechadzając się widzą gdzieniegdzie spacerujące małe kraby. Żaden z wczasowiczów nie żałuję, że spędził tam swój wolny czas.
2 4 2