Odpowiedzi

2009-12-14T18:32:28+01:00
Pole: 4πr²
Objętość: 4/3πr³
Uzupełniam :)
Promień: 6; 3; 8; 2; 0,9
Pole: 144 pi; 36 pi; 256 pi; 16pi, 3,24 pi
Objętość: 288 pi; 36 pi; 682 i 2/3pi; 32/3 pi; 0,972pi

Pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:55:20+01:00
Pk=4πr²
Vk=⁴/₃πr³


r=6
P=4*6²π=144π
V=⁴/₃π*6³=288π

r=3
P=4*3²π=36π
V=⁴/₃π*3³=36π

r=√(P:4π)=√(256π/4π)=√64=8
P=256π
V=⁴/₃π*8³=628²/₃ π

r=∛(V*¾:π)=2
P=4*2²π=16π
V=32/2π

r=√(P:4π)=0,9
P=3,24π
V=⁴/₃π*(0,9)³=0,972π

6 ; 3 ; 8 ; 2 ; 0,9
144π;36π;256π;16π; 3,24π
288π;36π;682⅔π;32/3π;0,972π
2009-12-14T19:08:31+01:00
Witam!
Patrz:

Promień kuli; 6 3 ? ? ?
Pole powierzchni kuli: 144 pi 36 pi 256 pi ? 3,24 pi
objętośc kuli: 288 pi ? ? 32/3 pi ?

A więc:
Pk=4πr²
Vk=⁴/₃πr³
r=√(P:4π)=0,9
P=3,24π
V=⁴/₃π*(0,9)³=0,972π
r=√(P:4π)=√(256π/4π)=√64=8
P=256π
V=⁴/₃π*8³=628²/₃ π
r=∛(V*¾:π)=2
P=4*2²π=16π
V=32/2π
r=3
P=4*3²π=36π
V=⁴/₃π*3³=36π
r=6
P=4*6²π=144π
V=⁴/₃π*6³=288π

Z tego masz:
6- 3- 8- 2- 0- 9
144π;36π;256π;16π; 3,24π
288π;36π;682⅔π;32/3π;0,972π - obliczenie niewiadomej
Mam nadzieję, że pomogłem.
Pzdr.