Odpowiedzi

2009-12-14T18:26:30+01:00
Jak obyczaj stry każe,
Według ojców naszych wiary ,
pragnę złożyć wam życzenia,
w dniu Bożego Narodzenia,
niech ta gwiazdka Betlejemska,
która świei wam o zmroku,
zaprowadzi was do szczęścia
i radości w Nowym Roku!
Może być??
:))
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:27:06+01:00
Zdrowia szczescia pomyslnosci.
Duzo prezentow,radosci.
W gronie rodziny swiat spedzonych.
Wspólnym spiewem umilonych.
Życzę też spełnienia marzeń.
Blogoslawienta Bozego w darze.
Aby choinka pieknie swiecila.
Czas wigilijny umilila.
Zyczę tez karpia smacznego.
I barszczu uszkami napełnionego.
Życzę po prostu uśmiechu na twarzy.
Bo Bóg nas w te swieta miloscia darzy.

11 4 11