Odpowiedzi

2009-09-09T15:06:29+02:00
Nie mam w domu widea.
Wąż boa poluje na gryzonie.
Moim hobby od dziecka jest zbieranie znaczków.
Mam alibi na wczorajszy wieczór.
Jury oceniło mój występ najwyżej. ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T15:15:38+02:00
Bardzo lubię oglądać filmy wideo.
Dziś rano zobaczyłem mrożącego krew w żyłach boa.
Mój kolega ma bardzo interesujące hobby.
Oskarżony nie miał alibi na dzień zabójstwa,dlatego został skazany na 10lat więzienia.
W tym roku jury na konkursie talentów było bardzo łaskawe.
2009-09-09T15:19:35+02:00
Te rzeczowniki obcego pochodzenia nie odmieniają się w ogóle. I dlatego może miałeś problem.

Dziś oglądałem film na wideo
Wąż boa jest bardzo groźny.
Moim hobby jest siatkówka.
Przestępca nie miał alibi.
Jury sprawiedliwie oceniło mecz.