Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:45:43+01:00
Pomysły: (Nie podałaś szczegółowo czy o angielskich ale jeśli jesteśmy w tym dziale to raczej tak)

- w tle możesz puścić angielskie kolędy żeby był nastrój (na wrzucie jest ich dużo)

- na początku mogła byś zapytać czy cos wiedzą o świętach, na tablicy np. zrobić tabelkę z różnicami i podobieństwami do polskich świąt

- możesz poszukać na internecie obrazków związanych ze świętami i wydrukować w formie żeby popodpisywali je (http://www.anglomaniacy.pl/christmasTopic.html <--- tu masz przykład )

- możesz zrobić krzyżówkę z hasłami po angielsku lub test (tu masz pytania : http://www.anglomaniacy.pl/knowledge3.html )

- http://www.anglomaniacy.pl/christmasM.pdf tu masz grę w karty - łączenie w pary


Mam nadzieję że pomogłam ;)
2009-12-14T21:36:30+01:00
U mnie na lekcji świątecznej przygotowanej przez koleżanki były np. :

Puściły piosenke Last Christmas od Hilary Duff i wydrukowały tekst z lukami i trzeba było uzupełnić słówka ;) fajna sprawa , nam sie podobało ;P
Tekst tej piosenki : http://www.tekstowo.pl/piosenka,hilary_duff,last_christmas.html

Piosenka : http://misiugg.wrzuta.pl/audio/9Ox3uAglTi4/hilary_duff_-_last_christmas

Później była krzyżówka w której były hasła jak np. snowman (bałwan) - ale rysunki były albo christmas tree(choinka) , renifery i takie tam ;)

powodzenia ;)