Połącz nazwisko uczonego z jego osiągnięciem.
1.Demokryt z Abdery
1.John Dalton
2.Henry Cavendish
3.Ernest Rutherford
4.Niels H. D. Bohr


A.opracował pierwszy model atomu
B.opracował podstawy mechaniki kwantowej
C. twórce atomistyczno -cząsteczkowej teorii budowy materii
D.stworzył podstawy atomistycznej teorii budowy materii

daje NAJ ! ;d


2

Odpowiedzi

2009-12-14T18:30:16+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:34:23+01:00
John Dalton - D
Demokryt - A
Henry Cavendish - B
Niels H. D. Bohr - A, B
Ernest Rutherford - C