Odpowiedzi

2009-12-14T18:27:28+01:00
M.liceum
D.liceum
C.liceum
B.liceum
N.Z liceum
Msc.o liceum
W. Liceum!
aha tutaj się nie da oddzielić tematu od końcówki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:31:35+01:00
M. (KTO?CO?) LICEUM
D. (KOGO?CZEGO?) LICEUM
C. (KOMU?CZEMU?) LICEUM
B.(KOGO?CO?) LICEUM
N.(Z KIM?Z CZYM?) Z LICEUM
W.(O MOJE KOCHANE...)LICEUM
RZECZOWNIK LICEUM JEST NIEODMIENNY W LICZBIE POJEDYNCZEJ!
WIĘC NIE DA SIĘ ODMIENIĆ TEMATU OD KOŃCÓWKI!