Odpowiedzi

2009-12-14T18:28:16+01:00
Żeby ludzie nie zniszczyli kompletnie każdego miejsca w Polsce, a to jest ważne gdyż jak człowiek wytnie wszystkie lasy to po pewnym czasie wszyscy umrzemy od potrucia się spalinami
2009-12-14T18:28:34+01:00
Chorni sie je gdyz na nie ktorych tych obszarach mieszkaja zyja zwierzeta lub rosna rosliny ktore sa na wyginieciu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:29:33+01:00
Niektóre obszary chronione są w Polsce, gdyż są one unikalne jaki wartościowe dla krajobrazu Polski, jej wyglądu.