Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:31:43+01:00
ZAPROSZENIE
Zwracam się do szanownego rycerza z uprzjma prosba odwiedzenia nas na naszym turnieju dnia (data).Turniej bedzie sprawdzal nastepujace umiejetnosci:
-walka na miecze
-wyscigi konne
itd.
Główną nagroda jest złota strzala oraz serce damy dworu.Prosimy o przybycie!
(jacys tam organizatorzy):)
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T18:32:59+01:00
Zaproszenie!
Zapraszam na turniej rycerski który odbędzie się przy zamku króla Ferdynanta V . Zaproszeni są wsyscy rycerze. Uroczystość odbędzie się o godzinie 17.00 .
Nagrody czekają.

Król Ferdynant V .
2 2 2
2009-12-14T18:35:52+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam średniowiecznego rycerza na turniej rycerski , który odbędzie się dnia 15.12.2009r.w Rzymie o godz,15. Prosimy o przybycie . Przewidujemy wysoką nagrodę pieniężną oraz złoty pas rycerski.
organizatorzy

2 3 2