Odpowiedzi

2009-12-14T18:32:24+01:00
1. Ciężar = Fg = 52N
g = 10m/s²

Fg = mg → m = Fg / g
m = 52N / 10m/s² = 5,2kg
m = 5,2kg

2. 0,65kN to chyba ciężar tak?
Fg = 0,65kN = 650N
g = 10m/s²

Fg = mg → m = Fg / g
m = 650N / 10m/s² = 65kg
m = 65kg


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:34:52+01:00
N=kg*g
kg= N: g

kg= 52N : 10m/s²
kg= 5,2 kg

Odp. Masa tego ciała wynosi 5,2 kg.

0,65 kN = 650N

kg= 650N : 10 m/s²
kg= 65 kg

Odp. Masa tego pojemnika wynosi 65 kg.
-------------------------------------------------------------
g= przyspieszenie ziemskie ( 10 m/s²)
N= kg* m/s²


3 4 3