Odpowiedzi

2009-12-14T18:33:54+01:00
ZA 50 LAT MOZE BYC WSZYSTKO . W NOWY ROK MOZNA WYLECIEC W KOSMOS I Z JIEGO OGLADAC WSZYSTKIE PETARDY I TP A PREZYDENCI ZBIERALI BY SIE NA MARSIE I TAM BY UCZCILI NOWY ROK OGLADAJA ZIEMIE
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:33:51+01:00
Będzie krajem robotów
całkowicie zelektronizowany
wszechobecne szklane i przeźroczyste domy
i wynalazki o których nam sie nie śniło beda na porządku dziennym
1 5 1
2009-12-14T18:33:56+01:00
Obejrzyj film Pojutrze to zobaczysz jak będzie wyglądał. A poza tym nawet tylu lat nie przetrwa, w 2012 koniec świata przecież.
7 1 7