Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:33:13+01:00
Współczesnego człowieka zniewala za duży dostęp do różnego rodzaju używek i udogodnień. Kiedy większość pracy i zadań wykonują za nas maszyny, przestajemy myśleć racjonalnie i zapominamy, co to znaczy, być odpowiedzialnym za coś. Nie musimy się tym głowić, bo coraz mniej tak naprawde zależy od naszej inteligencji i zaangażowania.
1 5 1
2009-12-14T18:39:55+01:00
Współczesnego człowieka zniewala za duży dostęp do różnego rodzaju używek i udogodnień. Kiedy większość pracy i zadań wykonują za nas maszyny, przestajemy myśleć racjonalnie i zapominamy, co to znaczy, być odpowiedzialnym za coś. Nie musimy się tym głowić, bo coraz mniej tak naprawde zależy od naszej inteligencji i zaangażowania.
4 2 4