Odpowiedzi

2009-12-14T18:33:35+01:00
National Aeronautics and Space Administration → Narodowa Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej
1 5 1
2009-12-14T18:34:59+01:00
National Aeronautics and Space Administration Narodowa Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:34:57+01:00
National Aeronautics and Space Administration
po polsku:Narodowa Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej
2 3 2