Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:36:14+01:00
Witam!
Kup se monoply. Bardzo fajna gra a zarazem koleżeńska.
Albo scrabble :))
Pzdr.
A ogólnie może być w ,,zgadnij kogo'' , statki , w karty...
2009-12-14T18:36:57+01:00
Moja ulubiona zabawa jest berek gdyz bawiłam sie w to bedac dzieckiem i czasami teraz . bardzo miło to wspominam
2009-12-14T18:39:02+01:00
Ja z moja kumpelą, często robimy sobie karaoke z kompa.
Kiedy jesteśmy u Niej to gramy w różne gry, najczęściej w Eurbiznes xD

Kiedyś też była modna zabawa w chowanie karteczek.
10 białych prostokątnych karteczek, trzeba było ukryc na podwórku, w dom, pokoju, itd,itp.
Wystawały tylko rogi tych kartek;p

3osoby chowały, 3 szukały. fajnee ;]