Odpowiedzi

2009-12-14T18:40:20+01:00
Oczywiscie ze warto pomagac ;D dzieki pomaganiu my tez mozemy zyskac np. "dobre imię" wszyscy bd nas chwalic i bd miec wiecej kolegow i kolezanek . Nas Pan Bóg i tak sam wynagrodszi za to. Gdybysmy nie pomagali mielibysmy marne zycie . Nie powinnismy byc egoistyczni. Lecz powinnismy pomagac zyskujac przy tym przyjaźn.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:41:32+01:00
Czy warto pomagać ?

Mozna się długo zastanawiać nad tym pytaniem ale powiem że warto:
pozytywne argumenty:
-większe grono przyjaciół
-jak my będziemy potrzebować pomocy to też ją otrzymamy
-milsza atmosfera
-jak komuś naprawdę pomożemy będziemy bohaterami

Argumenty negatywne:
-przy pomocy możemy stracic życie
- mozemy zachorować


2 5 2