Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T09:24:34+02:00
1.przebywanie w otoczeniu natury
2.czytanie leksykonów o roślinach i zwierzętach
3.oglądanie filmów przyrodniczych
4.szukanie informacji w internecie
5.chodzenie na koła biologiczne
Sorki ze takie głupoty ale to jest strasznie ogólne pytanie i nie podałaś propozycji nauczyciela wiec nie wiadomo co już masz.pozdrowienia
2009-09-12T10:13:36+02:00
Książki
internet
koła zainteresowań
od dorosłych(więcej wiedzą)
wycieczka do parku lub rezerwatu
2009-09-12T11:28:39+02:00
Przede wszystkim obcowanie z praktyką a nie z teorią, a więc dużo doświadczeń, ciekawe projekty badawcze, zajęcia interaktywne, multimedialne, wizyty w labolatoriach, wycieczki edukacyjne, maksymalna aktywizacja uczniów na zajęciach...