Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T18:46:23+01:00
Z całego serduszka pragnę złożyć najserdeczniejsze życzenia:
Cudownych Świąt Bożego Narodzenia
Rodzinnego ciepła i ogromnej radości,
Pod choinką zaś dużo prezentów,
A w Waszych pięknych duszach wiele sentymentów.
Świąt dających radość i odpoczynek,
oraz nadzieję na Nowy Rok,
żeby był jeszcze lepszy niż ten,
co właśnie mija.
Całej rodzinie życzy...

;)
2009-12-14T18:48:10+01:00
Mam kilka
1) Jedzie mikołaj po świecie twój prezent go w dupe gnieci. Wyżucił go gdzieś w Bankoku i gówno dostaniesz w tym roku.
2)Sniegu po pach, smacznej kiełbachy, prezentów kupe, ruzgi na dupe, do nieba choinki i wędzonej szynki oraz szczęśliwego wskoku do Nowego Roku.
3)Gdy pierwsza gwiazdka na niebie zabłyścnie, niech aniołek cię mocno odemnie uściśnie i złoży serdeczne życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia.
4)Niech choinka pachnie lasem, niech zwierrzaki mówią basem, niech w Twym domu radość gości a w karpiu będzie mało ości.