Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:40:21+01:00
A) wartosciowosc: II
B) wartosciowosc: I
C) wartosciowosc: III
D) wartosciowosc: I
E) wartosciowosc: II
2009-12-14T18:40:31+01:00
A) H2SO4 reszta jest dwuwartościowa
b) HBr jednowartościowa
c) H3BO3 trójwartościowa
d) HI jednowartościowa
e) H2CO3 dwuwartościowa
Pozdrawiam:)
2009-12-14T18:40:52+01:00
A)so4 2
b)br 1
c)Bo3 3
d)hi chyba 1
e) co3 2