Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T15:34:01+02:00
Moim zdaniem, myślę że ludzie skracają niektóre wyrazy dlatego iż:

-chcą zaoszczędzić na czasie, np.: zamiast pisać całego wyrazu "Na przykład" można to skrócić używając "Np."
-oszczędność miejsca na tabliczkach, np.: zamiast pisać kogoś tytuły typu: lekarz habilitowany itp. itd. można pisać lek. hab. na jedno wyjdzie.
4 3 4
2009-09-09T15:34:14+02:00
-oszczędność miejsca
-oszczędność czasu
-skróty ułatwiają komunikację
przykłady:dr, mjr, płk, inż., prof
2 5 2