Odpowiedzi

2009-12-14T18:45:27+01:00
1. Tutejsze powietrze. Stała się bardziej samodzielna. Budziła się do życia z każdym dniem. Całe dnie spędzała na dworze.
2.samodzielności
3. wiatr, już nie była nieprzyjaciółką wiatru - sprawiał jej nawet przyjemność. Szybciej i dłużej mogła teraz biegać, utyła, stała się silniejsza
23 4 23
Najlepsza Odpowiedź!
  • Brit
  • Początkujący
2009-12-14T18:48:20+01:00
Czytałam tą książke dośś dawno, ale spróbuje ci pomóc, może Ci się to przyda;*
1.Na przemianę mery wpłyneło otoczenie, ludzie wokół których sie obracała.
2. Nauczyła się jak postepować w róznych sytuacjiach, jak się zachowywać, przedewszyskim nauczyła się śmiać i cieszyc z życia.
3.Umiała się przemóc i nawiązac nowe znajomości. Samolubnośc, zamkniecie w sobie.
Pozdrawiam.
5 4 5