Niektóre podane przykazania i przepisy obowiązują żydów Z, inne chrześcijan CH, a pozostałe są wspólne W dla wyznawców obu religii. Wpisz w kropki odpowiednie literki.



1)....Istnieje tylko jeden Bóg. Nie wolno więc czcić innych bogów.
2)...Jezus jest Synem bożym,Mesjaszem.
3)....Nie wolno zabijać kraść,kłamać,cudzołożyć.
4)....Należy przestrzegać dni świątecznych.
5).....Biblia to święta księga,ponieważ zawiera nauki, które Bóg przekazał ludziom.
6).....Biblia składa się ze Starego i Nowego Testamentu.




Wybierz i wpisz prawidłowe dokończenia zdań.

a)Chrześcijanie uznają Jezusa za :
(wysłannika bogów,proroka, Mesjasz, czyli odkupiciela)



Daje dużo pkt bo zależy mi na FAST!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:42:00+01:00
1)....Istnieje tylko jeden Bóg. Nie wolno więc czcić innych bogów. Ch,Z
2)...Jezus jest Synem bożym,Mesjaszem.Ch
3)....Nie wolno zabijać kraść,kłamać,cudzołożyć.Ch,Z
4)....Należy przestrzegać dni świątecznych.Ch,Z
5).....Biblia to święta
księga,ponieważ zawiera nauki, które Bóg przekazał ludziom.Ch,Z(chociaz zydzi uznaja tylko piec pierwszych ksiag)
6).....Biblia składa się ze Starego i Nowego Testamentu.Ch




Wybierz i wpisz prawidłowe dokończenia zdań.

a)Chrześcijanie uznają Jezusa za :
(wysłannika bogów,proroka, Mesjasz, czyli odkupiciela)
Mesjasza,czyli odkupiciela

pls daj naaaj :D
10 4 10
2009-12-14T18:45:20+01:00
1) W
2) Ch
3) W
4) W
5) W
6) Ch


a)Chrześcijanie uznają Jezusa za :
Mesjasza,czyli odkupiciela
11 4 11
2009-12-14T19:21:47+01:00
1) W
2) CH
3) W
4) W
5) CH
6) CH




Chrześcijanie uznają Jezusa za Mesjasza czyli odkupiciela.
12 3 12