Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:48:30+01:00
Oblicz pola i obwody kół o promieniach: 2 , ⅓ , √5 , 2π
P=πr²
r=2
P=π*2²=π*4=4π

r=1/3
P=π*(1/3)²=π*1/9=1/9π

r=√5
P=π*√5²=π*5=5π

r=2π
P=π*(2π)²=π*4π²=4π³

Obw=2πr
r=2
Obw=2π*2=4π

r=1/3
Obw=2π*1/3=2/3π

r=√5
Obw=2π*√5=2√5π

r=2π
Obw=2π*2π=4π

Pozdrawiam:)
1 2 1
2009-12-14T18:49:29+01:00
L = 2πr P=πr²
r1 = 2
l1 = 4π
p1= 4π
r2 = ⅓
l2 = ⅙π
p1 = 1/9π
r3 = √5
l3= 2√5π
p3 = 25π
r4= 2π
l4 = 4π
p = 4π²
2009-12-14T18:51:08+01:00
1) P = πr²

P = π2²
P = 4π

l = 2πr
l = 2π2
l = 4π

2) P = π (⅓)²
P = jedna dziewiąta π

l = 2 π ⅓
l = ⅔ π

3) P = π (√5)²
P = 5π

l = 2 π √5
l = 2√5π

4)
P = πr²
P = π ( 2π)²
P = π * 4π²
P = 4π³

l= 2πr
l= 2π* 2π
l= 4π²

;)