Odpowiedzi

2009-12-14T18:45:08+01:00
Powinni nie otwierać nowych fabryk, ograniczać zużywanie energii, używać materiałów ekologicznych aby nie trzeba było wytwarzać nowych tak często jak w obecnych czasach.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • x3r0
  • Rozwiązujący
2009-12-14T18:45:28+01:00
Należy budowac Elktrownie wiatorwe, oczyszczalnie scieków i Poprawic stan dóg aby samochody stojace w korkach nie uwalniały tak duzej ilosci salin w jednym miejscu.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T18:46:53+01:00
Powietrze : do maximum odraniczyć emisje szkodliwych dymów,
energia : budowa elektrowni w tym ostatnio b.popularnych elektrowni wiatrowych. wykorzystanie energii słonecznej. energooszczedne urządzenia.
wody :
!!! oczyszczalnie ścieków!!!

segregacja śmieci, powtórne ich wykorzystanie


1 5 1