Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:47:28+01:00
Pozytywne:
-stanowią pokarm dla ludzi i zwierząt
- użyźniają glebę
-w piekarnictwie, dzięki drożdżom rośnie ciasto

Negatywne:
-powodują grzybicę
- przez nie psują się owce (pleśń)
- wydzielają szkodliwe toksyny

Liczę na naj! ;)
32 4 32
- przez nie psują się OWOCE (nie: owce)
Można ogólnie napisać: przez nie psuje się żywność (pleśń
(pleśń).
A tak w ogóle, dzięki. :D
2009-12-14T18:48:54+01:00
Pozytywnie:
- używanie do wypieków chlebów, do produkcji serów służą jako pokarm
- biorą udział w produkcji alkoholu
- w przemyśle farmaceutycznym stosowane do produkcji leków m.in antybiotyków

Negatywne:
- wywołują choroby człowieka,
-wywołują choroby roślin i zwierząt hodowanych
- powodują pleśnienie produktów spożywczych i wyrobów ze skóry
12 4 12