Odpowiedzi

2009-12-14T18:45:45+01:00
Podobam Ci się?
Który jest twój ulubiony przedmiot?
Który chłopak podoba Ci się z całej szkoły?
Lubisz mnie?
Będziemy chodzic razem?
Myslisz że do siebie pasujemy?? ;D będzie?
8 3 8
2009-12-14T18:47:27+01:00
Jak masz na imię?
do której klasy chodzisz?
kim chciała byś zostać w przyszłości?
Czym się interesujesz?
w wolnym czasie co lubisz robić ?
Co cię najbardziej denerwuje u ludzi>?
Jakie jest twoje mażenie/

7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:54:12+01:00
Nie podałas konkretnego temtu no więęc daam ich troche to będziesz miała z czego wybierać ; p :
1. Jakiego rozmiaru majtki nosisz ?
2. Czy masz alergię na nauczycieli ?
3. Gdybyś mogła coś w sobie zmienić , co by to było ?
4. Czy chrapiesz w nocy ?
5. Jaki kolor lubisz najbardziej ?
6. Czy lubisz zwierzęta ?
7. Ulubiona potrawa ?
8. Jesteś pesymistką czy bardziej optymistką ?
9. Jak najchętniej spędzasz wolny czas ?
10 . Jakiej muzyki słuchasz ?
11. Twoje marzenie ?
12. Ulubiony napój?
13. Czy uprawiasz sport ?
14. Ile czasu spędzasz przed komputerem ?
15. Jakiego przedmiotu najbardziej nie lubisz , dlaczego ?

Nie mam coś weny twórczej , mam nadzieję że tyle wystarczy ;)
13 4 13