Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:46:17+01:00
W tym słowie mieści się tak wiele. Dla mnie to oznacza wszystko Miłość, radość, szczęście, Potrzeba czułości i bliskości Drugiej osoby, coś pięknego, Chęć bycia z tą drugą jedyną osoba,Spędzania wspólnie czasu.Trzeba wiele odwagi by powiedzieć To magiczne słowo tej drugiej I jedynej tak bardzo bliskiej osobie. Lecz też oznacza cierpienie, smutek, Tęsknotę. Zarazem to tak bardzo boli, Gdy człowiek już zdoła zebrać Na tyle odwagi żeby wyznać to Tej drugiej osobie, a dla niej To słowo, to wyznanie, że kocha ją, Oznacza tyle, co inne zwykłe słowo, Puste słowo! I nic więcej! Wtedy w człowieku coś pęka, To serce pęka z braku zrozumienia, Braku miłości i wzajemności!!! Tak, więc trzeba dawać szanse miłości. Gdy ktoś Ci mówi, że Cie Kocha To trzeba dać mu szanse i spróbować Pokochać go Także!
2009-12-14T18:48:54+01:00
KOchac to znaczy byc z kims bardzo zwiazanym kochac go i takze i współżyc . "Kochac to łatwo powiedzieć" To dla nas znaczące słowo przypominające o osobie w której np. sie zakochałes. Jest to piekne słowo związane z miłością i z uczuciami dwojga osób .