Napisz, jakie wsółczesne słowa powstały z poniżczych określeń łacińskich.
a) Ja i moi koledzy należymy do tej samej generacji.
b) W szpitalu niektórzy chorzy muszą przebywać w izolatkach.



Proszę o jak najszybszą odpowiedź plis !!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:51:19+01:00
2009-12-14T18:56:41+01:00
A) generacja , generał, generować
b) izolacja, izolować , izolnicy
2009-12-14T20:23:53+01:00
A) generacja
b) izolatka


Tak Cię zrozumiałam..