Odpowiedzi

2009-12-14T18:49:22+01:00
Święta, święta.
i koniec świąt.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:01:17+01:00
Święta Bożego Narodzenia
To czas radości i wesela,
Więc już nie zrzędź,
Weź się w garść.
Na przygotowania nadszedł czas.
Do pieca keks,
Do gorącej wody uszka,
Teraz twoim przyjacielem nie jest kołdra i poduszka.
W wigilię nakryj do stołu ładnie,
Połam się opłatkiem,
Nie objedz się przesadnie
O 12 idź do kościoła
Bo Jezusek cię na msze woła.
W następne dni odwiedź rodzinę
I pogłaskaj ukochaną psinę.
Tak kończy się wierszyk o świętach
Komu się spodobał pewnie zapamiętał!



1 2 1