Odpowiedzi

2009-12-14T18:52:08+01:00
Drogi rycerzu (?)
Serdecznie zapraszam Cię na turniej rycerski. ODbędzie się on w dniach 10.01.10-15.01.10 w Rzymie. Było by dla nas zaszczytem gościć Cię w naszym mieście.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:01:00+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam rycerza Zawiszę na turniej rycerski, który odbędzie się w dniu jutrzejszym o zachodzie księżyca pod skałą śmierci. Liczę na przybycie.

Pozdrawiam Czarny rycerz.