Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T15:45:29+02:00
51o26'E-Przylądek Hafun (najdalej na wschód wysunięty punkt Afryki)
17o30'W-Przylądek Zielony (najdalej na zachód wysunięty punkt Afryki)
51o26'+17o30'=68o56'-rozciągłość równoleżnikowa Afryki
2 5 2
2009-09-09T15:53:44+02:00
51o26'E-Przylądek Hafun (najdalej na wschód wysunięty punkt Afryki)
17o30'W-Przylądek Zielony (najdalej na zachód wysunięty punkt Afryki)
51o26'+17o30'=68o56'-rozciągłość równoleżnikowa Afryki
2 1 2