Odpowiedzi

2009-12-14T18:52:49+01:00
3x-6x+2x+6y=6x
rób tak wszytskie za mało punktów alby wszystkie zrobic ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:54:58+01:00
1)3x-6y+2x+6y
5x
2)3x-3y+21-8x-20+8-12y
-5x-15y+9
3)2a-6b+8c-3a-7,5b+4⅔c
-a-13,5b+12⅔c
4)6a-14-12b-15c-28z-7c
6a-14-12b-22c-28z
2009-12-14T18:56:46+01:00
1)3x-2y+2x+6y=5x+4y
2)3x-3y+21-8x-20+8-12y=-5x-5y+9
3)2a-6b+8c-3a-7,5b+4 2/3c=-a-13,5b+12 2/3 c
4)6a-7-12b-15c-21z-7c= 6a - 12b - 22c - 21z -7

nie jestem pewna ale raczej tak :)