Odpowiedzi

2009-12-14T18:57:50+01:00
1. idealnie dopasowany w cieplym odcieniu podkład + puder matowy
2. oko obrysowane czarną kredką
3. na dolną powiekę cień brązowy (nie za mocny, nie za ciemny)
3. górna powieka w dość ciemnym brązie
4. w wewnętrznych kacikach oczu jakis jaśniutki cień dla rozświetlenia oka
5. pod brwiami jakiś jasny cień- równieć dla rozświetlenia oka
6. policzki muśnięte ceglastym różem
7. usta pomalowane dosc mocnym różem (żeby pasował do różu do policzek)
8. szczyty kości policzkowych są rozjaśnione (rozświetlaczem jakimś)


SIOSTRA tomson55 . xdd
2009-12-14T18:59:18+01:00
1. idealnie dopasowany w ciepłym odcieniu podkład + puder
2. oko obrysuj czarną kredką
3. na dolną powiekę nałóż cień brązowy (nie za mocny, nie za ciemny)
3. górna powieka musi być w dość ciemnym brązie
4. w wewnętrznych kącikach oczu zrób jakiś jasny cień dla rozświetlenia oka
5. pod brwiami proponuję też jasny
6. policzki muśnięte ceglastym różem
7. usta pomalowane dość mocnym różem (żeby pasował do różu do policzek)
8. szczyty kości policzkowych są rozjaśnione (rozświetlaczem jakimś)
Najlepsza Odpowiedź!
  • IwWw
  • Rozwiązujący
2009-12-14T20:22:34+01:00
Myślę że kredka i tusz do rzęs wystarczy bo jak jest zbyt mocny makijać to może i ładnie to wygląda ale nie świadczy to dobrze o tej osobie ; dd