Odpowiedzi

2009-12-14T18:54:14+01:00
Tz znaczy zeby był zeby w domach panowała atmosfera rodzinna zeby kazdy był zadowolony alby kazdy był szczesliwy tak mozan napisac ;p
3 2 3
2009-12-14T18:55:16+01:00
Znaczy to, ze ten kto tego zyczy chce aby czas radosci i pokoju zagoscil w naszych domach. abysmy byli otwarci na pomoc innym i abysmy zyli tym co jest a nie przrszloscią. wedlug mnie ;)
35 4 35
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:56:32+01:00
Osoba które wypowiedziała te życzenia wigilijne, miała na myśl to żeby człowiek któremu to życzyła odczuwał ten wigilijny nastrój, przy stole spotkał się z rodziną i ogólnie żeby te święta były dla Niego udane! Jednak najbardziej miał na myśli to aby ten nastrój panujący w święta, został w domu na zawsze!

Mam nadzieję że pomogłam :)

Serdecznie zapraszam na http://twilight-zmierzch-mj.blog.onet.pl/
5 3 5