Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:54:41+01:00
Jeden z największych samolotów transportowych świata A300 Beluga może
zabrać na pokład ładunek ważący 45 ton.Słoń waży około 5000 kg. Ile słoni może zabrać na pokład ten samolot?



5000kg=5t-waga słonia w tonach
45:5=9
odp: Ten samolot może zabrać na pokład 9 słoni
2009-12-14T18:53:55+01:00
5000kg=5t
45t/5t=9
Odpowiedź:Ten samolot może zabrać 9 takich słoni.