Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:57:54+01:00
Przepis:
Składniki:
chleb lub bułka,masło,żółty ser,pomidor,szczypiorek
Przygotowanie:
Bułkę przekroić na pół.Następnie posmarować ją masłem. Potem po kolei kłaść:żółty ser,pomidor,szczypiorek. Na końcu można popieprzyć i posolić.

Smacznego !!!!
16 4 16
2009-12-14T18:58:29+01:00
przekrój na dwie części bułeczke i posmaruj ją masłem potem połóż ser , pokrój pomidora w plastry i posiekaj drobno szczypiorek. Pomidora połóż na bułke następnie posyp go szczypiorem i posól popieprz czy co tam chcesz :) iii gotowe !
15 3 15
2009-12-14T19:07:38+01:00
Potrzebne będzie:
chleb lub bułka,masło,żółty ser,pomidor i szczypiorek
Musisz wziąść bułkę lub chleb posmarować masłem,położyć żółty ser,pokroić pomidora i szczypiorek.Pokrojonego pomidora i szczypiorek położyć na kanapkę.Posolić i popieprzyć(zależy jak kto lubi).
SMACZNEGO
8 4 8