Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T18:59:17+01:00
X+2y=-2
4x-2y=2

5x=0
x=0

0+2y=-2
y=-1

y=-1
x=0
3 4 3
2009-12-14T19:04:30+01:00
Sposób 1)
{x+2y=-2
{2x-y=1

{x=-2-2y
{2x-y=1

{x=-2-2y
{2(-2-2y)-y=1

{x=-2-2y
{-4-4y-y=1

{x=-2-2y
{-5y=5

{x=-2-2y
{y=-1

{x=-2+2
{y=-1

{x=o
{y=1

Sposób 2)
{x+2y=-2
{2x-y=1/*2

{x+2y=-2
{4x-2y=2

5x=0
x=0
x+2y=-2
0+2y=-2
y=-1
x=0
2 4 2
2009-12-14T19:16:38+01:00
{x+2y=-2
{2x-y=1

{x=-2-2y
{2x-y=1

{x=-2-2y
{2*(-2-2y)-y=1

{x=-2-2y
{-4-4y-y=1

{x=-2-2y
{-4y-y=1+4

{x=-2-2y
{-5y=5 /:(-5)

{x=-2-2y
{y=-1

{x=-2-2*(-1)
{y=-1

{x=2+2
{y=1

{x=0
{y=1
2 3 2