Droga prowadzi przez tunel, który ma przekrój w kształcie półkola. Po obu stronach drogi znajdują się chodniki o szerokości 1m. Samochód wjeżdżający do tunelu blisko krawężnika może mieć maksymalnie 3 m wysokości. Jaką szerokość ma tunel?

2

Odpowiedzi

2009-12-14T18:59:41+01:00
Tunel ma 6m szerokości, gdyż promień czyli wysokość ma 3m a szerokość to to samo co średnica czyi 2 promienie
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T19:00:56+01:00
Tunel ma 6 m wiem bo rozwiązywałam te zadanie z panią