Proszę o pomoc! Mój francuski jest na bardzo niskim poziomie. Aby mieć 3 na koniec tego semestru muszę opisać obrazek!

Na obrazku znajdują sie 3 dziewczyny : 2 brunetki i jedna blondynka. Pierwsza brunetka ma czerwoną bluzkę, druga niebieską a blondynka też czerwoną. Znajdują się w łazience. Malują się. I to wszystko! Proszę o pomoc! Muszę jutro to zaliczyć!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T20:04:41+01:00
Dans l'image il ya 3 filles: 2 brunes et une blonde. La brune première a une blouse rouge, l'autre bleu et blonde ou rouge. Peuvent être trouvées dans la salle de bains. La peinture. That's it!

moze to ci pomoże powodzenia
1 5 1
2009-12-14T20:21:16+01:00
Dans l'image il ya 3 filles: 2 brunes et une blonde. La brune première a une blouse rouge, l'autre bleu et blonde ou rouge. Peuvent être trouvées dans la salle de bains. La peintur
1 5 1
2009-12-14T20:32:22+01:00
Dans l'image il ya 3 filles: 2 brunes et une blonde. La brune première a une blouse rouge, l'autre bleu et blonde ou rouge. Peuvent être trouvées dans la salle de bains. La peintere.