Odpowiedzi

2009-12-14T19:05:31+01:00
Pole kwadratu 4 razy 4 równa się 16

pole koła pi r kwadrat
pi=3,14
r=2
pole koła =3,14*4=12,56

12,56 dzielone przez 16 równa się 0,785

0,785 razy 100% równa się 78,5 % w przybliżeniu 79 %,

czyli odpowiedź C
34 4 34
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:10:05+01:00
Po - Pole koła
Pk - Pole kwadratu

Po=πr²
r=2
Po=2²π
Po=4π
π≈3,14
Po=4*3,14
Po=12,56

Pk=a²
a=4
Pk=4²
Pk=16

(12,56/16)*100% = 78,5% ≈ 79%

Odp: C
58 4 58