Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T19:06:12+01:00
1. 3mm =0.3 cm
p=0,3*3=0,9 cm2
2.
p=0,03*2,5m=0,075 m2
0,075 *14,80 =1,11 zł

robiłam to z panią powinno być dobrze !!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:06:59+01:00
1.
a-3cm
b-3mm = 0,3cm

p=a*b
p=3*0,3
p=0,9cm²

7.
2,5m szerokości
14,80zł za 1metr kwadratowy

2,5m * 1 = 2,5m²

2,5m² * 14,80 = 37zł

Odp: metr bieżący wykładziny kosztuje 37zł