Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T19:05:25+01:00
Amant-specjalizuje sie w pisaniu o kochankach
-tragik-opisuje tragiczne wydarzenia
-komik-pisze humorystyczne opowiesci
-gwiazda-autor znany jego utwory czyta duzo ludzi
6 4 6
2009-12-14T19:07:25+01:00
Amant-
specjalizujący się w rolach kochanków. Ten typ aktorstwa wymaga przede wszystkim warunków zewnętrznych: urody, zgrabnej sylwetki, ponętnego głosu, uroku osobistego.

Tragik-
aktor występujący w tragedii, odgrywający rolę tragiczną.

Komik-
artysta uprawiający komedię, zarazem ktoś wesoły, o dużym poczuciu humoru. Komikiem może być artysta kabaretowy.
5 4 5