Odpowiedzi

2009-12-14T19:08:43+01:00
Muzyka dodaje liryki, uzupelnia dzieło, pozwala spojrzeć na nie pod innym kontem, wydobyć z niego nowe znaczenie.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T19:49:55+01:00
Np. relaksuje słuchacza, nadaje nastrój utworu, pomaga się wyciszyć, czy też rozkręcic, tak, jak to utwór wykazuje.
Mam nadzieję, że pomogłem i pozdrówka ;D
2009-12-14T22:25:08+01:00
Muzyka spełnia rolę dopełniającą, komponuje się z dziełem i tworzy całość, Bez muzyki utwór jest nie kompletny i wydaję sie mniej wartościowy