Potrzebuje dialogu jak najprościej napisanego tak jak dla gimnazjum proste wyrażenia bym sie mógł szybko nauczyć
o to co sie ma znajdywac

-powitaj kolege i zapytaj jak mineła podróz
-on sie wita i odpowiada
-przedtaw osobe z która przyjechałes po niego
-on sie wita z tą osobą
-proponuje posiłek
-i on sie zgadza

dzięki z góry

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:09:17+01:00
- Cześć
- Witaj
- Przyjechałem z Izą moja koleżanką, poznajcie się
- Bardzo mi miło
- Mnie również
- Jak minęła podróż ?
- Świetnie
- A może coś zjemy ?
- Dobry pomysł, chodźmy !

- Hello
- Welcome
- Iza came from my friend, get to know the
- I am very pleased
- I also
- How past trip?
- Excellent
- And maybe something we eat?
- Good idea, let's go!
1 5 1
2009-12-14T21:44:43+01:00
- Hi !! How was a journey ??
- Hi !! It was tiring , but I liked it
- I came here for you with my friend (imię)
- Hi ! it's nice , my name is ..(imię) and pleasure to meet you
- May we go eat anything ?
- Yeah , sure . I'm so hungry .

myślę że pomogłam ;)