Odpowiedzi

2009-12-14T19:07:39+01:00
Tlenki - nieorganiczne związki chemiczne, zbudowane z tlenu i innego pierwiastka chemicznego.
Reakcja analizy - to reakcja chemiczna, w wyniku której z jednej substancji wyjściowej powstają dwie lub więcej nowych substancji.
Substrat reakcji chemicznej - substancje użyte do reakcji chemicznej i ulegające przemianom chemicznym
Produkt reakcji chemicznej - to cząsteczka związku chemicznego lub inne indywidum chemiczne
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:10:29+01:00
Tlenki - co powstaje po połączeniu tlenu z pierwiastkami chemicznymi?

reakcja analizy - Jak się nazywa reakcja chemiczna podczas której z jednego substratu powstaje kilka produktów?

substrat reakcji chemicznej - Jak się nazywają substancje użyte do reakcji chemicznej ulegające przemianom chemicznym?

produkt reakcji chemicznej - Jak się nazywają substancje powstałe w reakcji chemicznej?

Bedzie NAJLEPSZA? :O

pozdrawiam
problematyyyyyk
to jest dobrze też mam tak w ćwiczeniach więc nie będę pisać 
2009-12-14T19:20:38+01:00
Tlenki - powstają w wyniku połączenia tlenu z pierwiastkami
reakcja analizy - jak nazywa się reakcja, w której z jednego substratu powstają co najmniej dwa produkty ?
substrat reakcji chemicznej - substancja użyta w reakcji ulegające przemianom
produkt reakcji chemicznej - substancja powstała w wyniku reakcji chemicznej
1 5 1