Boeing 747 jest jednym z największych samolotów pasażerskich.Rozpiętość jego skrzydeł wynosi około 60 m.Rozpiętość wyciągniętych w bok ramion dziecka jest równa około 120 cm.Ile dzieci z wyciągniętymi ramionami można ustawić na odcinku równym rozpiętości skrzydeł tego samolotu?

3

Odpowiedzi

2009-12-14T19:09:59+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:13:10+01:00
60m = 6000cm
6000cm : 120cm = 50
na odcinku równy rozpiętości skrzydeł tego samolotu można ustawić 50 dzieci
2009-12-14T19:14:36+01:00
Podzielimy rozpiętość skrzydeł Boeninga przez rozpiętość ramion dzieci
120cm=1,2 m

60:1,2=50
na odcinku równym rozpiętości skrzydeł tego samolotu trzeba ustawić 50 dzieci