Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:15:29+01:00
A) x - 2y = -4 razy 0.5
-0,5x + y = 2

0.5-1y=-2
-o.5+y=2

y=0
x-o=-4
x=-4

b)3x + y = 5
2x - y = 0
5x=5 obustronnie podzielic przez 5
x=1
2*1=y
y=2
2009-12-14T19:16:49+01:00
A) x - 2y = -4/*0,5
-0,5x + y = 2
0,5x - y = -2
-0,5x + y = 2

0 = 0




b)3x + y = 5
2x - y = 0
---------------------
5x = 5 /5 2x - y = 5
x= 1 2 - y = 5
-y = 5-2
- y = 3/(-1)
y = -3
2009-12-14T19:20:00+01:00
A)x-2y=-4/*0,5
-0,5x+y=2
0,5x-1y=-2
-0,5x+y=2
0=0-układ nieoznaczony



b)3x + y = 5
2x - y = 0
5x=5:5
x=1
3*1+y=5
3+y=5
y=5-3
y=2

y=2
x=1