Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:12:19+01:00
Ludzie z zagranicy myśleli, że polacy są pijakami. Jest to stereotyp.
teraz sądzą, że polacy są dobrymi robotnikami, że są pracowici.
2009-12-14T19:12:52+01:00
No tak, polacy są w dużyn stopniu rasistami, i czasami nie odpowiada nam ich kolor skóry, język itd.

ludzi z zagranicy są bardziej tolerancyjni przynjamniej tak mi sie wydaje, zależy też o jakich pańtwach mówimy, to juz zależy od narodu-państwa.