Odpowiedzi

2009-09-09T16:07:10+02:00
Ponieważ jest on najważniejszą pieśnią państwową. Dlatego tez trzeba ją szanować tak samo jak na przykład ważną osobistość państwową. Gdybyśmy go nie szanowali oznaczałoby to że nie szanujemy samych siebie;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T16:13:02+02:00
Szanujemy , przynajmniej powinnyśmy szanować hymn Polski. Jest on bowiem symbolem naszej ojczyzny. Polska historia świadczy o tym , że nasz kraj dużo przecierpiał. Każdy polak powinien być dumny , że jest polakiem . Tekst piosenki pokazuje historie walk polaków o niepodległość.

pozdrawiam ^^
1 5 1
2009-09-09T17:43:53+02:00
Szanujemy hymn Polski, ponieważ jest on symbolem naszej ojczyzny. Nasza historia świadczy o tym , że nasz kraj dużo przecierpiał i ludzie którzy o niego walczyli . Każdy polak powinien być dumny , że jest polakiem i nie wypierać się tego . Tekst piosenki ukazuje historie walk polaków o niepodległość,więc nie szanowanie hymnu to jest to samo co nie szanowanie swojej wartości...;)
pozdro^^^^^^^
1 3 1