Odpowiedzi

  • fufu
  • Początkujący
2009-12-14T19:22:24+01:00
Ikąt-X
II kąt-X+50°
IIIkąt-X+50°+50°
IVkąt-X+50°+50°+50°
X+X+50°+X+50°+50°+X+50°+50°+50°=360°
4X+300°=360° /-300°
4X=60° /:4
X=15°

Ikąt-15°
II kąt-15°+50°=65°
IIIkąt-15°+50°+50°=115°
IVkąt-15°50°+50°+50°=165°


chyba tak nie jestm do konca pewna
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:25:45+01:00
Kąt przy wierzchołku a to x, b to x2 itd..
x
x2=x+50
x3=x+100
x4=x+150

x+x+50+x+100+x+150=360
4x=360-300
4x=60 /4
x=15
dlatego:
x2=65
x3=115
x4=165

ja bym to zrobiła w ten sposób.
2 5 2