Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:36:58+01:00
Wydaje mi się ze jeśli ktoś jest bardzo nerwowy zniewala człowieka i również przez to czyni go nieodpowiedzialnym , gdyż nie zdaje sobie sprawy że takie sprawy to ciągle komplikacje , i nawet nie wiadomo kiedy się popełnij błąd, a już jest się nazywanym człowiekiem nieodpowiedzialnym .I może z tąd niektórzy powiadają nieraz ,, Ta zniewaga krwi wymaga ''

Rób jak chcesz pisałam to tak jak ja uważam , nie obiecuję ze może być dobrze ale przynajmniej ja bym tak to napisała i uznała za dobre ;-)
1 5 1
2009-12-14T19:41:31+01:00
Człowiek staje się nieodpowiedzialnym, gdy ulega pokusom. Człowieka może zniewolić nawet drugi człowiek. Namawiając go do zrobienia czegoś złego musi potem odpowiadać za swoje złe czyny. Np. ktoś komuś powie, że jak mu nie da jakiejś swojej rzeczy to puści o nim jakieś plotki i wtedy ta osoba zrobi to co on mu każe za wszelką cenę. Wtedy człowiek jest zniewolony.
1 4 1